7/15/2008

Pepe Ramos un referent de l’esquerra política a Tortosa

Llegint els diaris d’avui m’assabento de la mort del company Pepe Ramos. Recordo molt bé el dia que el vaig conèixer i des de el primer moment va ser per mi un referent polític del pensament progressista a Tortosa. L’honestedat en la seva manera de fer política va esdevenir un referent per qualsevol que vulgues apropar-se al pensament d’esquerres. L’any passat va ser l’última vegada que el vaig veure i recordo que vaig tenir una petita conversa amb ell on va remarcar la importància de la implicació dels joves en els partits polítics i en la lluita de classes. Entenc que la nostra ciutat hauria de fer-li un homenatge com cal i així espero que es faci. Perquè ell ho val!

1 comentario:

Pep Vallés dijo...

Estic plenament d'acord i penso que va ser una persona que va honrar la manera de fer política amb la seva honradesa personal i mereix un homenatge per part de tots els que el van conèixer.